Գրականություն

Գրականություն 16․10․22

Առաջադրանքներ՝

1.Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ։

Գոհար-թանկագին՝ ազնիվ քար

ամանաթ-ավանդ

Փառաշ-արքունիքի ստորին պաշտոնյա

Շարունակել կարդալ “Գրականություն 16․10․22”
Աշխարհագրություն

Աշխարհագրություն 10-22․10․22

  1. Բնութագրել Ֆրանսիայի աշխարհագրական դիրքը: 

Ֆրանսիան ունի շատ բարենպաստ աշխարհագրական դիրք։Նրա բոլոր հարևաները Եվրամիության զարգացած երկրներ են։Երկու անգամ ավելի երկար են ծովային սահմանները, քան ցամաքայինը։Ֆրանսիայով են անցնում Միջերկրական ծովից դեպի Հյուսիսային ծով և Իսպանիայից դեպի Իտալիա ու Եվրոպայի այլ երկրներ անցնող կարևոր ճանապարհները։

Շարունակել կարդալ “Աշխարհագրություն 10-22․10․22”
Русский язык

По закоулкам моей памяти…

Мама спит, а я уселась у ее ног и ночная тишина в доме заставила окунуться в воспоминания. Смотря на маму, вспомнила самую большую ошибку, после которой извеняюсь перед ней до сих пор.

Мне тогда было 15 лет. Я была в том возрасте, когда хочется независимости и свободы от контроля родителей, доказать, что уже достаточно выросла для их запретов. Полноценную свободу мне, конечно же, никто не собирался давать, родители боялись, что я могу выбрать неправильный путь, ведь я тогда еще не до конца понимала насколько сложна и сурова взрослая жизнь. Мне было достаточно знать, что взрослые могут идти куда хотят, и им никто ничего не будет говорить, они же взрослые.

Շարունակել կարդալ “По закоулкам моей памяти…”