Հաշվետվություն · Uncategorized

Տնային կալանքի մի շաբաթը։ Հաջորդ շաբաթվա իմ ընտրած ռեժիմը տնային կալանքում

Իմ տնային կալանքն անցնում է շատ աշխույժ, քանի որ տնային կալանքում միայն ես չեմ։Տնային կալանքում է գտնվում նաև փոքրիկ քույրիկս, որը չի հաճախում մանկապարտեզ։Նաև ունեմ փոքրիկ եղբայր, և հաճախ իմ ժամանակի որոշ մասը տրամադրում եմ քույրիկիս և եղբորս հետ խաղալուն։Նաև դիտել եմ տարբեր ֆիլմեր և մուլտֆիլմեր, բայց ամենաշատը ինձ դուր է եկել <<Анастасия>> մուլտֆիլմը։Հաջորդ շաբաթ կհետևեմ մեր ուսումնական գործընթացին և ինչպես միշտ իմ ժամանակի մի մասը կտրամադրեմ գեղեցիկ երգեր լսելուն։Հուսով եմ, որ շուտով կապաքինվեն բոլոր հիվանդերը, կավարտվի մեկուսացումը և վերջապես բոլորս կհաճախենք դպրոց։

Մայրենի

Մայրենի 30․03․20

Բրո՛նզ ես, հո՛ւր ես…

Զատիկ

Առցանց ընթերցանության օր

 

Շարունակել կարդալ “Տնային կալանքի մի շաբաթը։ Հաջորդ շաբաթվա իմ ընտրած ռեժիմը տնային կալանքում”